GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 13 November 2010

Rehat nak berehat

Hari ini kawan cuti..cuti tahun ada baki 16 hari lagi..mesti tak sempat habis nak ambil punya..baki boleh dibawa ke tahun hadapan hanya 5 hari sahaja..

Maka kawan pun bercuti lah 1 hari sahaja..saja saja je nak bercuti dengan aktiviti melingkor dekat rumah..

Semalam petang pergi klinik pereksa doktor..ini kata doktor..Nama Doktor ni Doktor Shaikh..

Doktor Shaikh : '' Awak kerja banyak sangat..sampai demam..awak kena releks juga ''..

Kawan : '' Macam mana saya nak releks..saya kena post entri sebanyak mungkin lah Doktor ''..

Doktor Shaikh : '' Kerja apa tu?..post entri..polis sentri? ''..

Kawan cepat cepat mengalihkan cerita lain..

Kawan : '' Hujung tahun biasa lah Doktor..musim hujan..tentu ramai orang yang akan demam..dan penoreh getah pun tidak dapat menoreh ''..

Doktor Shaikh : '' Ooo..awak terlalu banyak menoreh yer..elok lah awak berehat rehat pula ''..

*** Sengih! sengih!..

13 Merujuk kepada perkara diatas :

CekWa 13 November 2010 9:20 PG  

rehat laa..nnt naik daroh susoh pulok!

hai 13 November 2010 9:27 PG  

betul jugak tu...kecik2 busy main polis sentri dah tua2 pos entri la plak...eh ok ke guna ayat tu dah tua!!hehehe..

eelobor 13 November 2010 9:28 PG  

hehehe, bagi penoreh musim hujan la yang di tunggu2....hihihi

akuanakpahang 13 November 2010 9:37 PG  

Bawak2 berehat getak abg :) jgn deras ngat selor2 sikit, apapun selamat ber isteri rehat juga :)

azzey 13 November 2010 10:11 PG  

relevan: polis entry....ha3.....mesti doktor tu confused!

cemomoi 13 November 2010 11:28 PG  

elok la dokto tu pon amik cuti juga

::FAIZ FARISH:: 13 November 2010 11:41 PG  

Penoreh pun kena mintak cuti ngan dr? hehehehehe

Jejaka Desa 13 November 2010 12:11 PTG  

Sah dah doktor ter tak pernoh bukok blog...

a.z.r.i.n.a.03.07 13 November 2010 12:45 PTG  

Cuti saya tak cukup tahun ni !

huhuhu..

Itu pun 22 hari setahun. Kena 30 hari setahun baru cukup agaknya ...

Mazru Majid 13 November 2010 1:28 PTG  

x larat weh mengkala xde rehat langsung..berehat la

Mazru Majid 13 November 2010 1:28 PTG  

x larat weh mengkala xde rehat langsung..berehat la

Cik Shinju 13 November 2010 1:57 PTG  

doc tu kena gi klinik telinga..
sound trabel dianye yek..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP