GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 3 Januari 2011

Minyak masak cap kelapa sawit sudah kurang di pasaran


* Minyak masak

Semalam masuk sebuah pasaraya yang terkenal di bandar ini..oleh kerana bekalan minyak masak di rumah sudah habis maka kawan pun menerima pesanan dari Akak yang sedang mengoreng kuih bom dirumah..

Sampai saja dikawasan minyak masak..yang peket habis yang botol habis..yang tinggal cuma minyak masak jagung..nak tak nak beli juga walaupun harganya sedikit mahal..itu pun cuma tinggal 2 botol kecil sahaja..

'' Adakah ini pertanda bekalan minyak masak kembali meruncing?..kemana minyak masak itu pergi..adakah disebabkan kelapa yang sudah tinggi harganya ataupun kenaikan harga kelapa sawit ''..atau mungkin ada kaki kaki sorok..tidak pun pengguna yang membuat pembelian panik...

* ketik koSmo untuk berita lanjut..

*** Dulu ada kuali yang boleh mengoreng tanpa gunakan minyak masak..sekarang kemana pergi kuali kuali itu yer..

17 Merujuk kepada perkara diatas :

cemomoi 3 Januari 2011 8:04 PG  

blajo kurangkan guna minyok le tu... kurang kolestrol

eelobor 3 Januari 2011 8:33 PG  

ada baca semalam dalam blog kak ina kl pasal mekurangan bekalan minyak. sekitar sini dah banyak yang tinggal rak kosong.

p/s: kawan tak rasa sangat sebab jarang kena basuh periuk & pinggan mangkuk. selalunya pegi hulur duit kat kaunter jer....

abu muaz 3 Januari 2011 8:42 PG  

wahai ahli nujum negara!
apakah makna itu semua?

Miecyber 3 Januari 2011 8:58 PG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Miecyber 3 Januari 2011 8:59 PG  

Ini tanda tanda harga minyak masak pulak nak naik harga keee...dan tanda tanda rakyat akan di susahkan lagii kee...

Tips sebelum melancong

- GC - 3 Januari 2011 9:08 PG  

try makan yg kukus2 pulak lepas ni

Mia Liana 3 Januari 2011 9:29 PG  

peliknya... kan kita pengeluar minyak kelapa sawit...

HonEyBuNNy 3 Januari 2011 10:31 PG  

mana nak cari minyak masak neh....he2

CGG 3 Januari 2011 10:51 PG  

KENE KURANG GUNA MINYAK LA GAYANYE

endiem 3 Januari 2011 11:12 PG  

minyak masak ganti dgn. minyak sapi .. boleh.

redza 3 Januari 2011 11:40 PG  

suruh kerajaan umum kenaikn harga..esok belambaklah minyak tuuuuuuuuuuuuuuuuuuu hampehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Nerzhul 3 Januari 2011 11:46 PG  

minyak zaitun berkhasiat. :D

akuanakpahang 3 Januari 2011 11:53 PG  

Nok buat minyok nyor pun kelapa pulak tak de adus susah berlake kita :(

fikaryna 3 Januari 2011 11:58 PG  

tp kopok xleh goreng x dok minyak..x kembang la weh..huhu..

Shidy 4 Januari 2011 12:49 PTG  

turunkn harga maksimum yg leh...biar yg sorok 2 rugi..padan muker!!!

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP