GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 28 Mac 2011

Suri masih hisap puting

Ini kisah anak pelakon terkenal Tom Cruise bersama Katie Holmes..terlalu cepat hendak menjadi dewasa..


DIA mencetuskan kontroversi tahun lalu apabila memakai kasut bertumit tinggi dan mekap tebal pada usia begitu muda.



Tetapi minggu lalu, Suri Cruise membuktikan walaupun dia sudah cukup besar untuk memakai kasut seperti orang dewasa, masih ada beberapa aspek kehidupan kanak-kanak yang masih belum boleh dia tinggalkan..

Ketika dibawa bersiar-siar untuk membeli-belah oleh ibunya, Katie Holmes di Vancouver, Kanada, hujung minggu lalu, Suri dilihat begitu asyik menghisap puting dan memeluk erat patung beruangnya.



* ASYIK...SURI Cruise menghisap puting sambil memeluk erat patung beruangnya.


*** Ishk ! hendak cepat melangkaui masa..


14 Merujuk kepada perkara diatas :

pB 28 Mac 2011 5:17 PTG  

lawa budak Suri nie

sonata anak kancil 28 Mac 2011 5:48 PTG  

kalau dah kanak2 tu sifat tu mesti seperti itu jugak!

eelobor 28 Mac 2011 5:50 PTG  

dari kecik lagi dah nampak bakat nak jadi heroin filem nanti

zetty 28 Mac 2011 8:17 PTG  

tetap cute kan...hehehe

akuanakpahang 28 Mac 2011 8:24 PTG  

Masalah besar ketagih kalau dah memuting nie hehehe :)

menusuk hati 28 Mac 2011 8:36 PTG  

lawa budak tu...nampak cool je hisap puting

:: N.O N.I.C.K.N.A.M.E :: 28 Mac 2011 8:44 PTG  

bapak ,mak borek anak rintik la :)

mrs.sabri 28 Mac 2011 10:31 PTG  

dari mana dia dapat nama suri tu ye..mcm nama org melayu pulok..huhu

Miecyber 28 Mac 2011 11:28 PTG  

Kecik kecik belajor dulu cat walk dari mok diyer...

Asam Rom

terataiflowerz 29 Mac 2011 6:30 PTG  

die sgt comell..tp xperlu la menjd org dewasa sblum usia..biar die blajar dr kanak2...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP