GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 24 Mac 2011

Wanita bogel terperangkap di cerun bukit


* SEORANG anggota penyelamat mendekati seorang wanita yang berada dalam keadaan bogel di tepi cerum sebuah bukit di San Diego kelmarin.


SAN DIEGO, Amerika Syarikat (AS) - Seorang wanita yang berada dalam keadaan bogel diselamatkan oleh anggota-anggota penyelamat selepas dia terperangkap di tepi cerun setinggi 137 meter dari permukaan laut di sini, lapor sebuah akhbar semalam.

Wanita tersebut yang identitinya tidak didedahkan tidak mengalami sebarang kecederaan semasa dia diselamatkan dalam operasi selama 30 minit kelmarin.

Menurut jurucakap Jabatan Bomba dan Penyelamat dari San Diego, Maurice Luque, ramai yang pernah terperangkap di cerun itu sebelum ini selepas mereka mendaki.

Jelasnya, wanita itu tidak ditahan selepas dia diselamatkan.

Pihak berkuasa sebaliknya masih belum mendapat gambaran jelas bagaimana wanita tersebut boleh berada dalam keadaan bogel dan terperangkap di cerun tersebut. - Agensi

* Sumber koSmo! Online

*** Apa di buat memanjat bukit dengan berbogel..mungkin juga pakaian beliau terlorot semasa mendaki..atau juga beliau frust dengan boifren beliau..


17 Merujuk kepada perkara diatas :

Nancy Poh 24 Mac 2011 7:58 PG  

opss..macam mna dia leh terperangkap kat sana ya...dah lah tak berbaju..heran bin ajaib...

GreenLava 24 Mac 2011 8:24 PG  

Ini kes thrill seeker yang terlampau :)

akuanakpahang 24 Mac 2011 8:26 PG  

Dia menyekodeng dirinya sendiri dak hehehe :)

CahayaCintaIlahi 24 Mac 2011 8:33 PG  

muahaha agak tk relevan di situ bro
hehe adehh.. smpi bogel pulak.. ish2..

Sharinginfoz 24 Mac 2011 8:37 PG  

pelik betul manusia sorang ini

sahromnasrudin 24 Mac 2011 9:03 PG  

baju dia invisible kot huhuhuhhh

jinkamen 24 Mac 2011 9:16 PG  

salam..
ingatkan kat malaysia tadi..kalau kat sini mesti kes nak cari publisiti hehehe

Alimaz-Kembara Terasing 24 Mac 2011 9:57 PG  

heran ya macam mana dia boleh disitu... lari dari siapa...

Hashim Zabidi 24 Mac 2011 10:59 PG  

Barangkali laporan itu belum lengkap,
pakaian wanita itu terbawa bersama boifren yang jatuh tertiarap. Esok lusa akan adalah laporan lengkap.

UpProfits 24 Mac 2011 12:28 PTG  

Sajer nak tarik perhatian jer tuh..silap2 leh masuk paper..huhu

Cikgu Jang .. 24 Mac 2011 4:29 PTG  

untung le si penyelamat tu ye...

cIk IRa NuR HeaRT 24 Mac 2011 9:41 PTG  

live show buat si penyelamat :)

zulkbo 30 Mac 2011 12:31 PTG  

salam..
kesian ke penyelamat tu..
mana nak selamat..orang ke
iman..kaco juga jadinya..
he he..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP