GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 26 Julai 2011

Hantu Pasangan Suami Isteri yang mati 2 tahun dulu muncul lagi



* Hantu di di stesen kereta api Bukit Timah, Singapura.

TRIBUNNEWS.COM - Seorang wartawan Lianhe Wanbao bernama Zheng Jia Xin menyatakan temannya mengambil foto dengan latar belakang sepasang kekasih sedang bercakap di stesen kereta api Bukit Timah, Singapura, Selasa malam, Demikian dilapor The Star, Isnin (25/7/2011).

Namun ketika ia memeriksa foto di rumah, pasangan yang difotonya bukan pasangan yang ada di dalam foto. Pada lain kesempatan warga Singapura bernama Liao Ting Yao (27) pada 17 Julai menyusuri rel tersebut. Ia duduk sampai pagi hingga 18 Julai dan mengambil foto dari rel kereta api.

Ketika ia melihat foto itu ia terkejut kerana ia tak melihat seorang pun yang duduk di sana saat mengambil foto tersebut. Foto ini kemudian menjadi sensasi di Singapura. Menurut cerita, pasangan ini meninggal dunia dalam kemalangan kereta api di lokasi tersebut sekitar dua tahun silam. Hantu ini selalu muncul dalam kurun waktu dua tahun terakhir.

* Sumber tribunnews



1 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP