GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 30 Julai 2011

Suami-Isteri sanggup Jual Anak untuk buat modal Bermain Game di Warnet

TRIBUNNEWS.COM - Sepasang suami isteri asal China dituduh menjual anak mereka agar boleh mendapatkan wang untuk bermain game di warnet. Demikian dilapor The Korea Herald/ANN, Jumaat (29/7/2011).

Pasangan bernama Li Lin dan Li Juan, yang bertemu pertama kali di warnet pada tahun 2007, memutuskan menjual anak kedua mereka dengan harga 3.000 yuan . Setelah wangnya habis, mereka kemudian menjual anak pertama mereka dengan harga 30.000 yuan seorang anak laki-laki.

Ketika anak ketiga mereka lahir, pasangan ini kembali menjualnya dengan harga yang sama dengan kakak laki-laki mereka. Perbuatan pasangan ini bocor setelah ibu Li Lin mengetahui apa yang mereka lakukan.

Menurut laporan, pasangan ini tidak ingin membesarkan anak-anak mereka namun ingin mendapatkan uang dengan cara menjual mereka. Pasangan ini mengaku tak tahu jika perbuatan mereka melanggar undang undang.

* Sumber Tribunnews


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP