GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 30 Julai 2011

Penyanyi ini mengaku punya Penis terkecil di Dunia


* Enrique Iglesias (Foto: ist)

LOS ANGELES- Penyanyi yang berasal dari Spanyol ini, Enrique Iglesias membuat pernyataan yang mengejutkan. Kekasih Anna Kournikova itu mengaku punya ukuran alat vital terkecil di dunia.

"Apakah Sepanyol terlihat baik dihubungkan dengan ukuran penis Anda? Mungkin saya punya penampilan Sepanyol tapi saya punya penis terkecil di dunia. Saya serius," akui Enrique seperti dipetik dari femalefirst, Jumaat (29/7/2011).

Pengakuan yang dilontarkan dalam sebuah konsert di Melbourne, Australia itu langsung membuat penonton terkejut. Penyanyi yang kini berusia 36 tahun ini juga mengungkit ketika pertama kali hilang teruna di usia 17 tahun.

"Sebenarnya saya ingin menunggu gadis yang tepat, jadi saya menunggu sampai saya 25 tahun. Saya gugup ketika pertama kali melakukannya. Biasanya waktu pertama bukan waktu yang terbaik. Biarkan saya jujur. Saya 17 tahun dan saya sangat gugup. Itu berlangsung sepuluh minit," katanya.

Entah pengakuan serius atau hanya gurauan. Anak penyanyi senior Julio Iglesias ini bahkan berencana memperbesar ukuran alat vitalnya.

"Saya akan mengubah ukuran penis saya jika boleh. Saya tidak pernah dapat menemukan kondom ekstra kecil," keluhnya.

Beberapa tahun lalu, Enrique pernah terlibat dalam suatu kempen kondom dan mengeluh soal minimunnya kondom yang berukuran kecil, pernyataan itu terus membuat spekulasi sebagai aspirasi pribadi Enrique. Namun, pelantun Hero ini langsung membantah keras kabar itu.

* Sumber celebrity.okezone



1 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP