GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 30 Julai 2011

Lakukan hubungan seks ketika bertugas dengan 3 wanita


TRIBUNNEWS.COM - Seorang polis sedang disiasat berkait dengan tuduhan dirinya melakukan hubungan seks dengan tiga perempuan ketika sedang menjalankan tugas. Demikian dipetik Daily Mail semalam.

Polis bernama Troy Van-Eda malakukan hubungan di dua pejabat polis yang berbeza dan juga di rumah perempuan itu
.
Dalam masa waktu 12 bulan terakhir ia sudah dilarang banyak bertugas di pejabat polis Rochdale dan tak boleh berkomunikasi dengan masyarakat.

Dalam pengaduan yang disampaikan ke Greater Manchester Police (GMP), Britain, Joanne Pinder menyatakan bahwa Van-Eda melakukan hubungan seks dengannya kurang dari 24 jam setelah ia diberhentikan.

Joanne Pinder (34) diwawancara selama tujuh jam oleh lembaga Professional Standards Branch (PSB) dan menyatakan dirinya melakukan di ruangan pemanas di pajabat polis Littleborough, Rochdale. Dua perempuan lainnya mengadu dengan perlakuan yang sama.

Van-Eda bercerai dengan isterinya dan memiliki tiga anak dan ketika ini tinggal dengan sang pacar serta memiliki seorang anak darinya.

* Sumber tribunnews



2 Merujuk kepada perkara diatas :

evocut 27 November 2011 pada 4:19 PG  

Huh senangnye dia 3 sekali gus dapat

Farah 2 Mac 2012 pada 2:28 PG  

menyelam sambil minum air

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP