GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 19 November 2011

Tiduri Ayah Kandung, Perempuan 24 Tahun Masuk Penjara

TRIBUNNEWS.COM - Seorang perempuan berusia 24 tahun yang tinggal di Singapura didapati bersalah oleh pengadilan setempat setelah terbukti ngeseks dengan ayahnya dan melakukan hubungan incest (sedarah). Demikian dipetik The Straits Times, minggu ini.
Putusan pengadilan yang dikeluarkan pada Rabu lalu itu membuat perempuan berusia 24 tahun ini menjadi orang pertama di Negeri Singa itu yang dikenakan tuduhan melakukan hubungan sedarah dan diduga ini merupakan putusan pertama di negara itu.
Identiti baik ayah maupun anak perempuannya dirahasiakan atas perintah pengadilan. Sang ayah sudah dijebloskan lebih dulu ke penjara sekitar sembilan bulan lalu.
Perempuan ini dikenakan tuduhan melakukan hubungan seks sedarah tahun lalu kerana membolehkan ayahnya yang berumur 46 tahun ngeseks dengannya di kamar tidur mereka di Serangoon, pada April 2008.
* Sumber Tribunnews

2 Merujuk kepada perkara diatas :

jeragang 19 November 2011 pada 10:05 PG  

mung nie cerita sensasi sokmo.... rajing pulok tuh duk cari

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP