GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 20 April 2012

Justin Bieber palsu pujuk gadis beraksi lucah



TORONTO: Seorang lelaki Kanada yang menyamar sebagai Justin Bieber dan menggoda seorang budak perempuan untuk melakukan aksi seks di Internet mungkin mempunyai mangsa sehingga di lima negara.

Pihak berkuasa berkata, Lee Moir kini berdepan tuduhan berkaitan pornografi kanak-kanak ekoran hubungannya dengan seorang budak perempuan berusia 12 tahun dari New Jersey.

Bagaimanapun, pihak berkuasa di negeri itu mengesyaki aktiviti Moir, 34, jauh lebih besar.
Jurucakap pendakwa raya daerah Essex, Katherine Carter, berkata siasatan masih dijalankan tetapi setakat ini pihaknya yakin mangsa Moir lebih ramai, sama ada di Amerika Syarikat atau negara lain. “Moir dipercayai menghubungi budak perempuan di Kanada, Australia, Perancis dan Filipina tetapi tiada dakwaan dikenakan ke atasnya,” katanya.

Moir kini menghadapi tuduhan di Kanada sejak ditahan pada 4 April.

Polis Toronto mendakwa Moir menyamar sebagai Bieber sensasi pop yang mempunyai ramai peminat setia di kalangan remaja perempuan dan meyakinkan budak perempuan New Jersey itu melakukan aksi seks di depan kamera pada komputernya.

Moir juga berulang-kali mengugut keluarga mangsa dan mengancam memuat naik gambar budak terbabit ke laman sesawang lucah.

Setakat ini, dakwaan itu belum dibuktikan di mahkamah Pihak berkuasa berkata, Moir ditahan ketika cuba bertemu dengan seorang anggota polis yang menyamar sebagai remaja perempuan berusia 14 tahun.

Jurucakap polis berkata, Moir berdepan 10 tuduhan dengan tujuh daripadanya membabitkan mangsa di New Jersey.

“Moir dipercayai beroperasi menggunakan sejumlah profil palsu, termasuk menggunakan nama Lee ONeel, Justy.beber1 dan Yodayoda001. - AP

* Sumber

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP