GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 29 Mei 2012

Sepanduk lucah, PKR kecewa tindakan biadab pihak tertentu


Kain rentang bertulisan lucah dan tidak bermoral dipasang pihak tertentu ketika
kehadiran Anwar ke bandar ini semalam.

MARAN - Ceramah Perdana Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim di Bandar Maran semalam diperlekehkan pihak tertentu yang memasang kain rentang bertulisan lucah dan tidak bermoral.
Dua kain rentang bertulisan ayat lucah dan menghina itu dipasang berdekatan lampu isyarat berhadapan Ibu Pejabat Polis Daerah Maran sempena kehadiran pemimpin pembangkang bagi menyampaikan ceramah di Markas Pas Bandar Maran.
Ketua Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Maran, Bustamin Bakar berkata, tindakan tidak bertanggungjawab itu menunjukkan tahap mentaliti pihak berkenaan sehingga sanggup menyediakan kain rentang sedemikian.
Menurutnya, ia membuktikan keresahan kalangan mereka yang gusar dengan kehadiran Anwar sekali gus membuktikan kekuatan Pakatan Rakyat yang kini mendapat sokongan penduduk luar bandar.
“Tidak perlu melakukan tindakan tidak berakhlak ini kerana pembangkang tidak mengacau bila Umno buat program politik.
“Pihak kami menganggap ia hanya tindakan kebudak-budakan kerana mereka seharusnya lebih rasional dan menghormati orang lain,” katanya kepada Sinar Harian.
Sementara itu, Pemangku Ketua Pemuda Umno Bahagian Maran, Khairul Amin Osman menafikan dakwaan tindakan memasang kain rentang itu mempunyai kaitan dengan Pemuda Umno Bahagian Maran.
Dalam pada itu, Anwar dalam ceramahnya menyentuh tindakan penganjur pertandingan nyanyian lagu Mandarin yang berlangsung pada masa sama dengan jarak hanya 200 meter dari pentas ceramah perdana itu.
“Ini tindakan biadab dan tolong sampaikan salam saya kepada pihak penganjur,” katanya.
Namun, pihak penganjur pertandingan itu, MCA Bahagian Maran memaklumkan bahawa pihak mereka sudah lama merancang program tersebut sebelum mengetahui akan kehadiran Anwar pada masa dan tarikh sama.
Katanya, penganjur tidak dapat membatalkan pertandingan itu memandangkan ia membabitkan penyertaan peserta berdaftar.
* Sumber Sinar Harian

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP