GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 23 September 2012

Cabul cucu


KUANTAN: Seorang datuk berusia 40 tahun ditahan selepas dipercayai menjadikan cucu perempuannya yang berusia sembilan tahun sebagai ‘mainan seks’ sejak tiga bulan lalu dengan mencabul kehormatan kanak-kanak berkenaan.

Lelaki berasal dari Indonesia bekerja sebagai penoreh getah itu ditahan di rumahnya di Felda Sungai Tekam, Jerantut, kira-kira jam 3 petang semalam selepas mangsa memaklumkan kejadian berkenaan kepada abangnya berusia 12 tahun yang kemudian memberitahu ibu mereka.

Difahamkan, mangsa dan abangnya menetap bersama nenek berusia 50 tahun serta datuk tiri mereka di Felda itu kerana ibu mereka yang berusia 32 tahun bekerja di Kelantan.

Kejadian itu terbongkar selepas abang mangsa memaklumkan perbuatan suspek kepada ibu mereka yang pulang ke rumah sebelum satu laporan polis dibuat semalam yang membawa kepada penahanan suspek.

Suspek kini ditahan untuk siasatan lanjut di lokap Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Jerantut.

Ketua Polis Daerah Jerantut, Superintendan Azid Ismail berkata, berdasarkan keterangan awal diperoleh daripada mangsa, kanak-kanak itu memaklumkan suspek mencabulnya dengan meraba buah dada serta kemaluan dan perbuatan itu sudah berlaku sejak Jun lalu.

“Namun siasatan lanjut masih dilakukan dan kanak-kanak itu mungkin akan dibawa menjalani pemeriksaan di hospital.

“Difahamkan, suspek sudah 13 tahun berkahwin dengan nenek mangsa dan menetap di Felda berkenaan,” katanya ketika dihubungi, di sini, semalam.

Kertas siasatan kes itu dibuka mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan kerana cabul.

* Sumber myMetro

1 Merujuk kepada perkara diatas :

Aku Anak Pahang 23 September 2012 pada 12:06 PTG  

Punah aki muda pak indon pulok maru...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP