GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 25 September 2012

‘Cikgu rimau’ mohon maaf



KUALA LUMPUR: Guru lelaki yang menggigit lengan seorang murid tahun enam di sebuah sekolah di Bandar Sri Putra, Kajang sehingga cedera menghubungi keluarga kanak-kanak itu untuk memohon maaf.

Bapa murid itu yang hanya mahu dikenali sebagai Abu Bakar, 49, berkata guru itu menghubungi dia semalam untuk memohon maaf dengan alasan tidak sengaja berbuat demikian.

“Tapi bagi saya sudah terlambat dia mahu memohon maaf, kalau kejadian itu tidak dilaporkan di Harian Metro, saya tidak fikir dia akan menghubungi saya,” katanya yang dihubungi semalam.
Abu Bakar berkata, laporan polis juga sudah dibuat, jadi terpulang kepada pihak berkuasa untuk menjalankan siasatan.

“Saya difahamkan siasatan polis sudah berjalan, jadi saya menunggu apa tindakan selepas ini,” katanya.

Harian Metro semalam melaporkan mangsa, Farhan, 12, cedera di bahu kiri akibat digigit guru kerana tidak dapat menyebut perkataan ‘boys’ dengan betul.

Akibat kejadian jam 8 pagi Khamis lalu itu, anak bongsu daripada empat beradik mengalami tekanan perasaan dan trauma. Berikutan itu, bapa mangsa membuat laporan di Balai Polis Bangi pada malam kejadian. Sementara itu, Timbalan Menteri Pelajaran, Dr Mohd Puad Zarkashi berkata, berdasarkan maklumat daripada Pegawai Pelajaran Daerah Hulu Langat, guru terbabit sekadar bergurau.

“Murid itu tidak trauma dan datang ke sekolah seperti biasa namun kejadian itu masih dalam siasatan polis,” katanya yang dihubungi semalam.

* Sumber myMetro


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP