GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 20 September 2012

Gara-gara buka video seks, pekerja diarah ikuti kursus



TAIPEI: Hampir 1,000 kakitangan awam Taiwan diwajibkan menghadiri kelas mengenai keselamatan siber selepas termasuk dalam perangkap yang disediakan majikan masing-masing.

Kerajaan Bandar Raya Baru Taipei, berhampiran Taipei, ibu negara Taiwan, menghantar e-mel kepada kakitangannya bulan lalu yang dikatakan mengandungi video seks.

Ia bertujuan menguji ketelitian 6,000 kakitangannya melindungi komputer masing-masing daripada digodam atau diserang virus.
Walaupun larangan keras dikenakan terhadap membuka e-mel yang tidak ada kaitan dengan kerja, hampir 1,000 kakitangan membuka fail palsu itu, berkait dengan skandal seks selebriti yang kini menjadi tumpuan di Taiwan.

Mereka yang gagal dalam ujian berkenaan diwajibkan menghadiri kursus keselamatan Internet selama dua jam.

Skandal seks selebriti itu kini disiasat pihak pendakwa raya. Ia didakwa membabitkan seorang sosialit Taipei yang memberikan dadah dan melakukan serangan seksual terhadap beberapa wanita, termasuk model dan aktres. - AFP

* Sumber

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP