GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 25 September 2012

Julia Perez Hindari Babak Bercium Demi Kekasih


Julia Perez
JAKARTA: Penyanyi dan pelakon seksi Julia Perez (Jupe) mengakui dia tidak pernah melakonkan adegan bercium di dalam filem walaupun dia sering tampil seksi dan sinonim dengan imej keseksualan selama ini.
"Satu pesan Gaston, jangan pernah bercium ketika berlakon kerana bimbang akan dibalas oleh pasangan pelakon saya. Kalau ciuman itu dibalas nanti, akan susah jadinya.
"Bukan apa, saya bimbang adegan ranjang sebegitu akan mendatangkan keghairahan pula,” katanya seperti dilaporkan sebuah portal, di sini.
Jupe berkata, walaupun hubungan dengan kekasihnya pemain bola sepak Argentina, Gaston Castano terputus sejak lelaki itu pulang ke negara asalnya, dia masih setia sebagai kekasih.
Katanya, dia lebih selesa menjalani hubungan untuk jangka masa yang panjang dengan mana-mana lelaki yang dikenalinya.
“Saya amat menghargai kewujudan lelaki dalam hidup saya. Saya tidak pernah anggap mereka seperti sarung kaki yang akan dicampak ke tepi selepas digunakan. Jadi, saya tidak mahu mempermain=mainkan lelaki.
“Sejak dulu lagi, saya mempunyai satu sikap iaitu setia pada satu kekasih. Saya tidak pernah menjalani hubungan untuk jangka masa pendek,” katanya
Katanya, dia cuba bertahan dan memahami kesibukan kekasihnya itu walaupun Gaston sudah tidak menghubunginya sejak pulang ke Argentina.
“Sudah lama kami tidak berkomunikasi. Saya faham keadaan di Argentina itu, agak sukar untuk kami berhubungan. Apatah lagi dengan perbezaan waktu di antara Jakarta dan Argentina adalah 12 jam.
“Kalau waktu di sini pukul 10 malam, dia di sana baru pukul 10 pagi. Agak sukar untuk mencari waktu terbaik untuk kami berkomunikasi,” katanya.
* Sumber mStar Online

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP