GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 28 Mei 2011

Maharaja Lawak Minggu 9 | Video Jambu yang melet0p !

Dengan gabungan artis / pelawak luar malam tadi Jambu sangat menjadi.. Gabungan Jambu dan Acong SweetChild ternyata kena..

Boleh tuju lagu.. tak boleh! tak boleh! .. Apek kata '' Jambu lawak ''Saikologi ''.. Ahmad Idham hingga tak dapat berkata kata.. manakala Mamat Khalid tetap dengan International nya ..



* Ini dia gandingan yang sungguh menjadi..

Video : -

5 Merujuk kepada perkara diatas :

Mrs.Yie 28 Mei 2011 8:57 PG  

muka legend hati cute..apa pun tak boleh..hahaha..memang hebat la diorang ni.. :)

Hans 28 Mei 2011 9:54 PG  

jambu semalam memang kelakar habis
kala kala kalakaban kau
hahahha


Maharaja Lawak Episod Kesembilan

LIPISLADY 28 Mei 2011 10:49 PG  

sallam, tak berkesempatan langsung nak tengok. Gigit jari ajalah.

shahjiehan 30 Mei 2011 9:26 PTG  

mantap tol jambu ni... depa lagi hebat dari jozan...

hahahha


jom baca dan komen Wave Breaker di Pulau Langkawi | ! !shahjiehan [dot] com ! !

shahjiehan 30 Mei 2011 9:26 PTG  

camne buat header gerak2 tuh?dasyat la.. nk jugakkkk

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP