GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 17 September 2012

Nenek lahirkan Cucu

Cindy Reutzel, tengah, ketika sedang hamil bersama putrinya Elle Cynthia dan menantunya Mike Jordan. Bayi dalam kandungan Reutzel itu adalah cucunya sendiri, yaitu embrio yang terbentuk dari sel telur Elle Cynthia dan sperma Mike Jordan.

CHICAGO — Seorang nenek, Cindy Reutzel (53), melahirkan cucunya. Ya, cucu yang dikandungnya adalah anak dari anak perempuannya, Emily Jordan. 
Reutzel menawarkan diri mengandung cucunya setelah Jordan didiagnosis memiliki kanker rahim pada tahun 2010. Operasi untuk mengenyahkan kanker itu membuat Jordan tidak dapat mengandung. ”Saya tidak dapat menggambarkan bagaimana rasanya ketika setelah melenyapkan kanker, lenyap pula harapan memiliki anak sendiri,” kata Jordan. 

”Emily dan suaminya, Mike, tidak dapat memiliki anak, saya menjadi sangat sedih. Saya ingin Emily memiliki hubungan dengan manusia lain seperti yang saya lakukan terhadapnya,” kata Reutzel. Dia lalu menawarkan untuk mengandung cucunya. 

”Semula kami beranggapan itu bukan ide yang realistis,” kata Emily. Namun, setelah anak dan ibu melakukan serangkaian tes, termasuk tes psikologis, dokter menanamkan embrio yang terbentuk dari sel telur Emily dan sperma Mike.

Akhirnya, Reutzel melahirkan cucunya, Elle Cynthia Jordan, melalui operasi sesar. (AP/Joe)

* Sumber kompas.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP