GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 12 Disember 2012

Berbogel di Pameran Seni Lelaki Bogel


Muzium Leopold Vienna
VIENNA: Sebuah muzium di Austria berkata, seorang lelaki mengambil konsep seni meniru dalam kehidupan secara terlampau apabila dia tiba-tiba menanggalkan pakaiannya di pameran bergambar dan ukiran yang menggambarkan lelaki bogel sepanjang zaman.
Muzium Leopold di Vienna berkata, selepas menanggalkan pakaiannya, lelaki itu dengan tenang berjalan-jalan di pameran dan hanya berpakaian selepas seorang pengawal keselamatan memintanya untuk berbuat demikian.
Jurucakap muzium, Klaus Pokorny pada Selasa berkata, muzium itu tidak mempunyai apa-apa kaitan dengan insiden berkenaan, yang menyifatkannya sebagai “perbuatan spontan”.
Beliau berkata, pengunjung lain tidak kelihatan terganggu dengan keadaan itu.
Beliau berkata, pameran bertajukl “Nude Men” (Lelaki Bogel) yang bermula 19 Oktober lalu itu menarik seramai lebih 65,000 pengunjung, di mana kesemuanya berpakaian kecuali seorang pengunjung. - AP
* Sumber

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP