GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 24 Januari 2013

Gadis Cabut lari ikut keluarga tunang


Isdayanti
TAIPING – Seorang ibu tunggal merayu bantuan orang ramai untuk mengesan anak gadisnya yang didakwa dilarikan oleh keluarga tunangnya sejak 11 Januari lalu.
Wanita tersebut, Nor Ismara Mohamad, 52, mendakwa sehingga kini dia tidak menerima sebarang berita daripada anaknya, Isdayanti Islahuddin, 26.
Ujarnya, Isdayanti yang menjalankan perniagaan ayam goreng di Kamunting menghilangkan diri selepas dia tidak bersetuju dengan tarikh pernikahan yang diputuskan oleh anaknya itu bersama tunang yang dikenali sebagai ‘Pink’.
Jelasnya, mereka saling mengenali dalam masa singkat sebelum anak gadisnya dipinang oleh lelaki tersebut pada November tahun lalu dan majlis pernikahan dijadual pada September depan.
“Bagaimanapun, tanpa pengetahuan keluarga kami, mereka merancang untuk bernikah pada 23 Mac depan.
“Berlaku pertengkaran antara saya dengan bakal menantu dan ibunya. Saya kemudian membuat keputusan untuk memutuskan pertunangan itu,” katanya ketika ditemui Kosmo! di sini semalam.
Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP