GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 23 Januari 2013

Hot : Dapat 1 Juta Like boleh Bersetubuh


OSLO - Seorang lelaki berasal dari Norway memohon untuk mendapatkan satu juta like atas fotonya di jejaring sosial Facebook. Ini dilakukannya agar ia boleh berhubungan seks dengan teman wanita.

Seorang pelajar SMA bernama Petter Kverneng merancang untuk berhubungan seks dengan teman wanita, Cathrine Johansen. Namun, Cathrine memberikan syarat atas keinginan Kvarneng. Demikan diberitakan New York Daily News, Selasa (22/1/2013).

Cathrine, mengajukan syarat yang unik, di mana Kverneng perlu mendapatkan satu juta like dalam beberapa jam selepas ia mencatat gambar yang bertulis "Chatrine mengatakan kalau saya mendapatkan 1 juta like, dia mahu berhubungan seks dengan saya. Jadi aku mohon like gambar ini. "

Namun Kverneng khuatir keinginannya ini tidak direstui orang tua kekasihnya. Ia pun berharap orang tua Cathrine bukan pengguna Facebook.

Lelaki berusia 20 tahun ini mempunyai idea gila ini setelah ia berjaya mendapatkan like sebanyak 2.6 juta apabila ia memegang gambar yang bertulis "Untuk mendapatkan seekor anjing yang lucu, saya harus dapat like dari 2.6 juta pengguna Facebook."

* Sumber berita okezone.com


1 Merujuk kepada perkara diatas :

Yunus Badawi 23 Januari 2013 pada 11:00 PTG  

sekarang nak dapatkan benda2 pelik boleh minta tolong org lain di fb .... huhu

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP