GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 8 Januari 2013

Kepala Bayi Ini Boleh Dimakan


Foto : Kepala bayi dari coklat putih (Orange)

Brimingham - Seorang seniman membuat sebuah kreasi berbentuk kepala bayi yang diperbuat dari coklat putih.

Kreasi aneh ini dijual dengan harga 35 Pound .Coklat buatannya itu mempunyai berat satu kilogram dan mengadung 5.000 kalori.

Seniman bernama Annabel de Vetten, mengatakan bahawa dirinya telah dibanjiri pesanan hasil karya seninya yang sangat unik itu.

"Bentuk coklat ini cukup kontroversi, tapi jika semua orang menyukainya, saya sangat senang untuk membuatnya," ujar de Vetten, seperti dikutip Orange, Khamis (8/1/2013).

Seniman berusia 41 tahun asal Brimingham, Inggeris ini menjelaskan bahawa, pada awalnya beliau ditugaskan membuat kreasi seni yang mengejutkan untuk salah satu episod di sebuah sebuah acara TV di Britain. Namun, hal itu menarik banyak peminatnya sehingga ia sekarang membuat kreasi coklatnya yang baru untuk dijual.

* Sumber okezone.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP