GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 5 Januari 2013

Lelaki perguna Model Remaja untuk dijadikan Pelacur

Singapura: Seorang lelaki mendedahkan bagaimana dia memujuk seorang model remaja menjadi pelacur dengan jaminan boleh mendapat untung besar. 

Akhbar Singapura melaporkan, apabila model itu bersetuju dengan cadangannya, lelaki itu menjadi pelanggan pertamanya. 

Ketika mendedahkannya di mahkamah, tertuduh yang bertindak sebagai bapa ayam, menjual perkhidmatan remaja berusia 17 tahun ketika itu, 82 kali dalam tempoh enam bulan. 


Tertuduh berusia 39 tahun membuat pendedahan itu ketika menjelaskan sindiket khidmat seks tempahan online kepada mahkamah. 

Dia kemudian mengaku bersalah atas 20 daripada 102 tuduhan ke atasnya. Skandal seks online itu turut menyebabkan 51 lelaki, beberapa daripadanya bekas kakitangan awam, dihadapkan ke mahkamah. 

Antara tuduhan termasuk mendapat pendapatan daripada hasil pelacuran selain membantu lelaki mendapatkan khidmat pelacur budak bawah umur. 

Mahkamah Rendah diberitahu, tertuduh menguruskan agensi teman pengiring sosial yang memberi khidmat seks. 


Disebabkan bawah umur, nama gadis itu tidak didedahkan. Di antara September 2010 dan Februari 2011, selepas mendapat 82 pelanggan, tertuduh meraih S$21,700 (RM52,080) daripada khidmat gadis itu. 

Mahkamah diberitahu, tertuduh sedar gadis itu bawah 18 tahun tetapi menyuruhnya tidak memberitahu pelanggan usia sebenarnya.


- Agensi


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP