GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 21 Januari 2013

Pelik : Pasangan Kanak kanak ini di Kahwinkan



Pasangan kanak kanak yang menikah di China (Foto: Orange)

ZHENGZHOU - Sebuah Taman Kanak-kanak (TK) di China menikahkan lebih dari 100 kanak kanak. Hal ini dilakukan sebagai sebahagian daripada mata pelajaran mengenai kehidupan dalam berkeluarga.

Para mempelai wanita dan lelaki yang masih berusia antara tiga hingga enam tahun ini mengenakan jas dan gaun pengantin, tidak lupa membawa cincin dan berdiri di altar.

Pengetua sekolah TK, Li Wang menjelaskan bahawa kanak kanak ini memilih pasangan mereka sendiri dan kemudian mereka diharuskan merayu dengan menggunakan coklat atau mainan.

"Hal ini mengajarkan mereka tentang hubungan di dalam keluarga dan bagaimana meraih dan mempertahankan sesuatu," ujar Li Wang, seperti dipetik Orange, Isnin (21/1/2013).

"Mereka diajar untuk bersikap baik dan bijaksana," tambahnya.

Para ibu bapa perlu menyetujuinya dan mereka membuat upacara perkahwinan ini seperti nyata. Namun, perkahwinan ini berlangsung singkat dan tidak mengikat.

* Sumber okezone.com



0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP