GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 14 Februari 2013

Gigit Lidah ketika hubungan Intim, Seorang Isteri Ditahan


Sungguminasa, - Rika (18) warga Batangase, Kabupaten Maros harus terperosok di sebalik penjara kerana dilaporkan suaminya sendiri, Usman (25) warga Katangka, Kabupaten Gowa.

Ketika ditemui di Polsek Palangga, Rika menuturkan kalau dirinya sengaja menggigit lidah suaminya kerana dipaksa berhubungan intim. "Saya tidak mahu kerana lagi datang bulan, tapi dia kata biar mi tidak apa-apa. Dipaksaka jadi saya gigit mi lidahnya," ujar gadis berparas ayu tersebut, Rabu (13/2/2013).

Sang suami tidak terima kemudian melaporkannya ke Polres Gowa. "Kecil ji itu lukanya saya gigit, habis digigit juga dia tetap gauli saya," lanjut Rica yang ditemani ibunya.

Kedua-dua pasangan tersebut baru berkahwin selama tiga bulan. Usman jatuh cinta ketika pertama kali bertemu dengan Rica. Kedua-dua orang tua kedua-dua belah pihak lalu menikahkan mereka. Namun dari penuturan ibu Rica, anaknya tersebut selalu mendapat perlakuan kasar dari sang suami.

Saat ini kes tersebut masih dikendalikan di bahagian Perlindungan Perempuan dan Anak (PPA) Polres Gowa. Rika terpaksa dititipkan di rumah tahanan polsek palangga kerana tidak adanya tahanan untuk perempuan. "Kasusnya masih dalam tahap penyelidikan, untuk suspek kami kenakan pasal 44 undang-undang no.23 tahun 2004 tentang KDRT," ujar Kasat Reskrim Polres Gowa, AKP Syahrul.

Pihak keluarga hanya berharap fail kes tersebut boleh cepat dilimpahkan ke mahkamah, kerana permintaan penangguhan penahanan terhadap Rica belum juga diberikan.

* Sumber tribunnews.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP