GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 13 Mac 2013

Justin Bieber hisap rokok ganja di Amsterdam


Justin Bieber
AMSTERDAM, Belanda - Bintang pop remaja, Justin Bieber dilihat menghisap rokok ganja di sebuah kedai kopi terkenal di sini, lapor portal hiburan Entertainmentwise semalam.
Penyanyi lagu Boyfriend berusia 19 tahun itu menghisap rokok tersebut di kedai Easy Time sambil menikmati kek yang dibuat dengan dadah pada hujung minggu lalu.
Dia berhadapan mimpi buruk semasa berada di London sebelum datang ke sini.
Semasa berada di London, dia menimbulkan kemarahan sejumlah peminatnya kerana lewat tiba di Arena O2 untuk membuat persembahan.
Bieber juga menghadapi kesukaran bernafas yang menyebabkan dia terhenti seketika semasa membuat persembahan pada Khamis lalu.
Pada Januari lepas, Bieber pernah mencetuskan kontroversi apabila satu siri gambarnya yang menunjukkan dia menghisap rokok ganja pada sebuah parti di California tersebar di internet.-Agensi
* Sumber

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP