GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 20 Jun 2013

Ini Dia Pakaian Dalam Kate Middleton

Pakaian dalam Kate (Foto: Dailymail)

KATE Middleton selalu tampil cantik dan bergaya setiap kali berpakaian di depan umum. Terkini, Duchess of Cambridge ini tampil dalam balutan kot pink pucat berkancing mutiara dari Alexander McQueen dan topi yang sesuai.

Jika selama ini hanya pakaian luarnya saja yang menjadi sorotan awam, bagaimana dengan pakaian dalamnya? Menurut pereka lingerie selebriti, Lorna Drew, boleh jadi itu adalah pakaian dalam satin berwarna biru seperti di gambar.

Sang perancang telah mendedahkan bahawa Kate adalah peminat produk-produknya. Lorna sendiri menghantar Kate beberapa lingerie bersalin seksi dari kain satin. Menurut orang terdekat Kate, isteri Putera William itu senang dengan pakaian dalam tersebut.

Kate menyukai bra Alexa Blue Satin seharga 39 poundsterling dan seluar dalam senada bernilai 19 pound rancangan pereka yang berpusat di High Wycombe, Buckinghamshire, Inggris tersebut. Lorna Drew, MD dari Lorna Drew Nursing Lingerie, telah bertemu Kate pada 2008 sebelum berkahwin dengan Putera William.

"Gaya Kate sangat elegan. Dia selalu terlihat feminin dan bergaya, jadi aku tahu dia akan senang dengan bra dan seluar kami. Saya sangat senang dapat membuat Kate tersenyum setelah awal sukar bagi kehamilannya, "ujar Lorna.

Selain Kate, pakaian dalam rancangan Lorna juga dipakai selebriti lain, seperti Jessica Simpson, Imogen Thomas, Una Healy, dan Cotton Fearne selama masa kehamilan mereka, seperti dipetik Dailymail.

* Sumber 


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP