GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 11 Ogos 2013

Pasangan meninggal selang sejam terkenal romantis

PASANGAN Allahyarham Che Mohd. Yusof dan isteri, Fatimah

DUNGUN - Pasangan suami isteri yang meninggal selang sejam Khamis lalu sememangnya dikenali sebagai pasangan romantis sejak awal perkahwinan sehingga ke akhir hayat mereka.


Pasangan Che Mohd. Yusof Endut, 71, dan isterinya, Fatimah Muda, 64, dikatakan sering keluar menaiki motosikal bersama. Malah jika ada sesi bergambar, mereka tidak pernah terlepas bergambar berdua.
Anak kedua pasangan itu, Che Wan Rasimah, 44, memberitahu, kemesraan yang ditunjukkan oleh Che (nama panggilan untuk ibu) dan Ku (nama panggilan untuk ayah) memang sudah diketahui ramai.
"Saya tengok pasangan lain kalau sudah tua tidak menghiraukan sangat penampilan diri tapi Che lain sebab dia akan pastikan sentiasa nampak cantik depan Ku.
"Setiap kali hendak tidur Che akan berbedak bergincu dan pastikan dia sentiasa nampak cantik di mata suaminya," katanya ketika ditemui di rumahnya di Kampung Tanjung Jerangau dekat sini semalam.
Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP