GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 14 September 2013

Berhubungan Seks dengan Kambing,Lelaki dipenjara 6 Minggu

Wiltshire: Apa yang dilakukan Robert Newman sungguh tak masuk akal. Lelaki 23 tahun tersebut melempiaskan nafsu berahinya pada seekor kambing di sebuah kandang di Devizes, Wiltshire, United Kingdom, antara 5-16 April 2013 lalu.

Pada mulanya, pemuda berasal dari Potterne Road, Devizes itu membantah tuduhan tersebut. Namun, kemudian ia mengakuinya.

Kini, ia harus menerima hukuman penjara akibat dari perbuatannya itu. Mahkamah Magistrate West Wiltshire memutuskan, Robert pantas dikenakan hukuman penjara selama 6 minggu. Salah satu pertimbangannya, kambing yang jadi korbannya menderita dan harus menjalani rawatan oleh doktor haiwan.

Nama Robert juga masuk senarai pelaku kejahatan seksual

Dan, kerana ketika penyerangan terjadi, Robert sedang menjalani hukuman percubaan 8 minggu atas kes kecurian pada Ogos 2012, maka, ketua Majlis hakim memutuskan, kedua hukuman itu dijalankan serentak. Pelaku harus meringkuk di dalam penjara selama 14 bulan.

Sumber news


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP