GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 13 September 2013

Restoran tawarkan Pizza percuma kepada wanita yang mahu pamerkan payudara

Ibu muda yang pernah menjadi mangsa

Restoran pizza tengah malam dekat kampus di Negeri Illinois, Amerika Syarikat membuat promosi aneh ditujukan pada para gadis. Mereka boleh makan pizza percuma jika menunjukkan buah dadanya.

Laman deadspin.com melaporkan, Rabu (11/9), restoran bernama Drew Pizzeria bahkan makanan ini boleh dibawa pulang. Para gadis ini boleh saja mengerling pada lelaki nakal demi makan pizza namun mereka lebih senang memperlihatkan payudaranya lantaran tidak perlu genit dengan kaum adam yang tidak mereka sukai.

Kegiatan ini lebih sering terjadi saat restoran buka hingga malam. Bahkan mereka sempat mempromosikan ini lewat jejaring sosial Twitter namun akaun itu sudah hilang.

Harga pizza itu 12USD untuk saiz besar. Para gadis boleh makan sepuasnya asalkan memperlihatkan payudara mereka pada pekerja Drew.

Sumber detikforum


Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP