GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 17 Januari 2014

Hot ! Pasangan cikgu cuba berzina

BANUN dan Norihan yang menyembunyikan muka mereka daripada dirakam ketika hadir ke Mahkamah Tinggi Syariah di Kota Bharu semalam atas tuduhan cuba berzina.

KOTA BHARU – Mahkamah Tinggi Syariah di sini semalam mengarahkan seorang guru besar dan pasangannya juga seorang cikgu sekolah sama membela diri atas tuduhan cuba melakukan zina di dalam sebuah kereta di Lebuh Raya Pasir Mas-Rantau Panjang berhampiran Kampung Gaung di Pasir Mas pada April tahun 2013.

Hakim Nik Najib Che Hassan membuat keputusan itu selepas pihak pendakwaan berjaya mewujudkan kes prima facie terhadap tuduhan yang dihadapi pasangan itu.
Banun Mat Jusoh, 43, dan Norihan Ab. Wahab, 25, didakwa melakukan perbuatan tersebut pada pukul 8.30 malam 28 April 2013 di dalam sebuah kereta Perodua Kancil yang diletakkan di bahu jalan di lebuh raya di kawasan Pasir Mas.
Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP