GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 17 Mac 2014

Raja Bomoh,Buat malu warga pesilat

Tanjung Malim: Presiden Majlis Pendekar Malaysia (MPM) Tan Sri Omar Din Mauju menyifatkan tindakan Mahaguru Silat yang mendakwa Raja Bomoh, Ibrahim Mat Zain sebagai memalukan warga pesilat seluruh negara.
Menurutnya, Ibrahim juga perlu memohon maaf kepada Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin, atas apa yang sudah dilakukannya melalui rakaman video yang disiarkan melalui laman sosial.
Katanya, Raja Bomoh itu bukan saja memalukan warga pesilat, malah maruahnya sebagai guru silat juga sudah tercemar gara-gara insiden yang dilakukannya di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), Sepang, baru-baru ini.
“Saya rasa malu dengan apa yang dilihat di Facebook dan bertambah malu apabila tindakannya itu dilaporkan secara meluas media antarabangsa yang secara tidak langsung mencalarkan imej rakyat Malaysia dan negara,” katanya selepas merasmikan Majlis Penutupan Kejuaraan Pencak Silat Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) dan Jemputan Antarabangsa Ke-5 UPSI, di Dewan Kolej Ungku Omar, di sini semalam.
Katanya, tindakan Ibrahim hanya memalukan pesilat di seluruh negara, apatah lagi Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sendiri mengiktiraf silat sebagai benteng ketiga negara.
Sumber myMetro

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP