GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 27 Ogos 2009

Kisah diawal Ramadan ( episod H1N1 )

To avoid SWINE FLU in work place..



Apa nak kata..

18 Merujuk kepada perkara diatas :

haz ,  27 Ogos 2009 8:44 PG  

perh...lawok giler..ahakz

langkasuke 27 Ogos 2009 8:51 PG  

eleh, tu tengah makan sorok sorok tu.. takyah nak temberang..

Webmaster@Echam 27 Ogos 2009 9:31 PG  

Tu gambo aok tengah makan maggi waktu kul 12 tghari.. hahahhaha

tangan hitam 27 Ogos 2009 9:58 PG  

hahaha btol2 tu bkn nak elak h1n1 tpi dok melantak megi huhu

relevan 27 Ogos 2009 11:01 PG  

* Haz..pose?..

* betui agak nye nasri..pasti makan..makan atas keybod..hehe..

* Bkn kwn te echam..ada nampok mcm kwn ke?..he he

* Uiks tangan Hitam?..jgn sebut megi time gini..kenangan silam akn segar kembali..

Saliza 27 Ogos 2009 11:33 PG  

Kot ye pun nak makan menyorok, gunalah plastik hitam...

relevan 27 Ogos 2009 11:43 PG  

* Plastik hitam tak boleh guna Saliza..tak nampak jelas lauk pauknye..

Cikgu Jang .. 27 Ogos 2009 12:01 PTG  

tu, bukannya curi2 makan tu, tu nak elak virus B1N1 tu.....sebabnya takut bini nampak lauk yang hilang kat atas meja makan tiba2 ade kat keyboard....kah kah..

relevan 27 Ogos 2009 12:20 PTG  

*Wakaka! cikgu Hj Jang..kene dgn bau baung kenerok masak asam rom..mkn pula siang2 hari semerbak bau..

ZULKIFLI MOHAMED 27 Ogos 2009 1:33 PTG  

Salam saudara Relevan,

"dahsyat gambar, tapi praktikal juga kalu duduk dalam pejabat sorang-sorang",

"kalu ramai-ramai, nanti ada yang kata kita ni 'kurang sikit' pulak".

endiem 27 Ogos 2009 3:59 PTG  

ek eleh.. tak pose lah tu..nak nyorok dengan sape.. tuhan nampok.

pOnstan 27 Ogos 2009 8:28 PTG  

huh....jelas terpancar kebangangannye...! nak nyOrok kemendenye gitu klu dah org bOleh amik gambO dia...

relevan 27 Ogos 2009 9:14 PTG  

* Yer tu saudara Zul..he he..Salam kembali dan tq atas kunjungan..

* Sukar nye makan mcm ni..berabuk keybod..aok jgn amalkan yer endiem..mkn kat kopitiam takper..

* Yo p0nstan bila mau turun..

abu muaz 27 Ogos 2009 10:12 PTG  

Tak relevan langsung nak elak H1N1. virus tu cerdik ikut bawah pun dapat masuk.... kat universiti pun dia masuk inikan kat pejabat.....

imHepPie 28 Ogos 2009 12:23 PG  

muahaha..xpa2 akan dipraktikkn..huuu

maiyah 28 Ogos 2009 1:29 PG  

salam.. heheh.. bukan main cover ek!

DaliaLiyana 28 Ogos 2009 7:17 PG  

hahaha....lawak la...sape la mangsa yng berserkup tu....silap2 mati tak cukup oksigen...bukan sbb H1n1..HEHHEE.....

relevan 28 Ogos 2009 7:30 PG  

* Skrg virus ni ada dimana yer en Abu Muaz..nak pulak bila raya dah semakin hampir..makin bertambah senak lah virus ni mencelah..tak kira mana tempat..terutama shoping komplek..jadi sila penuh kan dompet anda selalu..

* welcome syamimi..jdn ader sesiapa yang berani cuba buat mcm ini..

* Salam maiyah..agak nye dia cover line..pasal tak sahur pagi tadi..

* Welcome daliyaLiana..lemas gitu..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP