GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 28 April 2010

Ke Kuala Tahan ( Taman Negara )

Atas urusan kerja pagi tadi kawan ke Kuala Tahan untuk ivonteri kawasan..data untuk perkhidmatan yang dicadangkan oleh Pihak Berkuasa Tempatan..pergi lah kawan 2 orang rakan sekerja dengan semangat yang berkobar kobar kerana bulan Mei ini adalah permulaan untuk kenaikan gaji baru :) ..

Kawasan kebun Sawit FELDA Padang Piol ..fenomena begini sangat biasa pada setiap hari..
.
Ini kawasan Jeti..di sini kesesakan kenderaan pasti berlaku pada hari hari tertentu..

Kawasan Parking ditepi tebing Jeti..

Kedai / Restoran Terapung sangat sesuai jika minum / makan bersama awek tersayang disini..
.
Kawan tidak menyeberang pun sebab arahan untuk kawan hanya di seberang sini sahaja..ada banyak Resort resort chalet chalet yang disediakan disini dengan bermacam macam pakej ada.. Layari sahaja website Taman Negara..
.
*** Sempat juga makan tengahari ikan patin masak aSam tempoyak..gerai makannya bagus..harga boleh tahan..dengan pelayan yang ramah tamah siap panggil kawan abangg lagi..alahai..

6 Merujuk kepada perkara diatas :

akuanakpahang 28 April 2010 11:14 PTG  

Salam rodong... apapun tentu best berkerje sambil jadi pelancong dan sambil pekena bender hok patut dekat restoran terapung tu.

endiem 28 April 2010 11:17 PTG  

lamanye koi tak pergi taman negara.

hai 28 April 2010 11:24 PTG  

x penah lagi try gi taman negara melalui jln darat!!

piewahid 28 April 2010 11:56 PTG  

t kasih kongsi info sahabat.
koi xpeghenoh ke sana sbb gayat naik bot. skang ni berkobar2 smgt nok gi. apa nama kedai yg awek panggil aok 'abang' te?

Cikgu Jang .. 29 April 2010 12:16 PG  

bile le koi nok pegi sane ni...lama dah idamkannya..

Cik SHiN~JU 29 April 2010 1:21 PG  

huhuhu...
tergelak sensorg koi baca komen Piewahid te...
ape beza jeti kuala tahan ngn jeti kuala tembeling?

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP