GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 28 April 2010

SMS Ugutan

SMS Ugutan 1

: Bila mau belanja saya minum tea tarik..jika tidak jangan harap saya akan balas SMS awak ini..

SMS Ugutan 2

: Abang tolong beli beras..kerana beras sudah nak habis..jika tidak kita makan cengkodok dan lempeng saja..

SMS Ugutan 3
.
: Tolong awak bayar hutang saya yang Rm200 tu..jika tidak kita terpaksa putuskan hubungan ini..
SMS Ugutan 4
.
: Sila jelaskan bayaran kereta anda yang sudah tertunggak selama 4 bulan itu..jika tidak pihak kami tidak akan teragak agak untuk menarik balik kereta tersebut..
.
.
SMS Ugutan 5
.
: Helo..encik.. itu bunga juga mau bayar..pokok kira lain..nanti susah mau bikin extra loan..lu punya nama kita boleh Ctos tau..
.
*** Setiap hari ada saja SMS berbentuk ugutan begini..terutama bila berlaku pada setiap kali hari Gaji..

16 Merujuk kepada perkara diatas :

endiem 28 April 2010 8:57 PG  

sms no. 2 tu kena bagi priority.

Nerzhul 28 April 2010 9:13 PG  

memang ugutan no 2 tu paling bahaye. lame tak makan lempeng.

al-lavendari 28 April 2010 9:21 PG  

kalau selalu kena ugut, gunalah colgate total kerana ia memberi perlindungan sepanjang hari !

LIPISLADY 28 April 2010 10:18 PG  

Assalamualaikum,

SMS 1 = Abaikan

SMS 2 = Priority

SMS 3 = Bayar ansur-ansur

SMS 4 = Tukar aja no flat

SMS 5 = Itu pokok saya hari2 siram,
Itu bunga lu kasi angkat
juga,Haiya banyak suashlah
itu macam, bila mau abis
itu pokok.

sI tEDI 28 April 2010 10:33 PG  

ha ha ha ha..

x pe.. ugutan yg belum tahap leh bawa kes polis.. boleh settle lagi ni

Cik SHiN~JU 28 April 2010 10:49 PG  

Salam...
ugut jer dorg tu balik..hahaha..
tp yg no.2 tu jgn la...kang lapo nasik pulak..

akuanakpahang 28 April 2010 11:16 PG  

ugut mengugut membawa bahagia...kala x de, tak merioh juge abg hehehe....

INTAN RH 28 April 2010 12:27 PTG  

Aboh koi pun slalu kua ayat "ugutan" kat mak koi.

"tlg beli rokok koi klu tak ndok tgk koi naik darah!"

:D

Hashim Zabidi 28 April 2010 1:08 PTG  

Untung kawan tak pakai HP. Takde org SMS dan ugut.

relevan 28 April 2010 4:17 PTG  

Baru sampai dari Taman Negara nih..

al-mankaraqi 28 April 2010 4:25 PTG  

ke hadapan Dato' Relevan yang diingati selalu, kebelakangan nih koi banyok dapat sms nombor ekor ter, naboi betoi, entoh saperlah juei nomboi tipon kiter nih ke deimer.........

Yunus Badawi 28 April 2010 4:28 PTG  

nasib baik masih ada tepung kat rumah. Kalau tak cengkodok dan lempeng pun jangan harap nak merasa hehehe

Che' Pit 28 April 2010 7:45 PTG  

errr pakcik lavendar

colgate total utk gigi jer.. err kaki, tangan, badan, kepala tak termasuk dlm perlindungan sepanjang hari colgate total tu

✖sLap mE pLz!™✖ 28 April 2010 8:22 PTG  

ugutan demi ugutan diterima,,,
bersabarlah,,

pB 28 April 2010 8:55 PTG  

pB suka yang no 2 tu ...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP