GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 27 April 2010

Teruja

Entah mengapa semangat Rosli Ghani begitu berkobar kobar pada petang ini..selepas cikgu Deris berkunjung kerumah beliau itu yang membuat semangat Rosli Ghani tambah lagi berkobar kobar..dan pada petang itu juga beliau terus mendapatkan Encik Topik untuk memaklumkan apa yang membuat beliau begitu teruja dengan semangatnya ini..

Encik Topik : '' Ngape Li..aok koi tengok dari tadi sengih memanjang ''..

Rosli Ghani : '' Ni tadi ada Cikgu pencen tu datang ke rumah..tu yang membuat koi gumbira sangat ni ''..

Encik Topik : '' Dia ngajak aok buat bisnes ke Li ? ''..

Rosli Ghani : '' Tak lah..Cikgu te ngajok koi pergi njerat ayam hutan kat tepi Paya Sengkuang sana nu''..

Encik Topik : '' Lor ..koi ingat ke benda lah tadi ye Li ..mboh juga Cikgu tu kelakor gitu yak ''..

Rosli Ghani : '' Dia siap bagi koi denak lagi ''..

Encik Topik : '' Koi payoh kelakor gitu..ingat kalu ander denak mau kena buat gulai dek akak kat rumah tu ''..

Rosli Ghani : '' Tu lah payoh juge yak aok ni ''..

Sekembalinya Rosli Ghani kerumah ternampak denak yang dibagi Cikgu Deris tadi telah terkulai mati akibat patah tengkuknya..dan terus sahaja isteri Rosli Ghani berkata..

Siti : '' Denak aok dah mati kene setit dak Ikhwan tadi ''..

Maka terduduklah Rosli Ghani didalam perdu mengkudu ditepi halaman rumah beliau..

*** Mengharu sudahhh...

15 Merujuk kepada perkara diatas :

zulkbo 27 April 2010 7:07 PTG  

SALAM..
KESIANLAH JADI BEGITU..
nak buat goner..tak de rezeki

akuanakpahang 27 April 2010 7:09 PTG  

Sedih ada gembira campo lucu ada kek naya laa ke denok tu kena setik yeek..

Cik SHiN~JU 27 April 2010 7:14 PTG  

terer ikhwan yek...
koi terer gek tp setik cicok jelah...
huhuhu...

maiyah 27 April 2010 7:57 PTG  

sungguh mengharu huhuu

Che' Pit 27 April 2010 9:21 PTG  

haha putih mata hitam

xde rezeki le gamaknya

Yunus Badawi 27 April 2010 10:34 PTG  

setik denak sampai terkulai leher? Ganaz Ikhwan tu hehehe

Hashim Zabidi 28 April 2010 12:22 PG  

memang tak boleh jadi rezeki. Ayam mati terkulai kena lastik tak dan sembelih.

deus X machina 28 April 2010 3:02 PG  

koi tatau nak komen apa
erk888

Mazru Majid 28 April 2010 5:10 PG  

salam rodong..

lor naye la ke rodong

relevan 28 April 2010 7:23 PG  

* Sampai ke pagi hari ini Rosli Ghani masih tidak mau bercakap..

Nerzhul 28 April 2010 8:35 PG  

terer amat ikhwan nyetit sampai patoh leher ayam ter. dia geram tak dapat nyetit burung ter gamoknyer.hahaha

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP