GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 2 Jun 2010

Kejamnya Zionis


Untuk menyatakan sokongan kepada Blogger picisan tentang menempek banner kekejaman Israel maka berlarilah Ahmad Zaki untuk mendapatkan pandangan Azman Zahari..
.
Ahmad Zaki : '' Ada rodong blogger suh tepek logo bagi menentang kekejaman Israel..koi kena minta pendapat aok dulu untuk sokongan ''..
.
Azman Zahari : '' Aok jangan letak lagi.. benda benda gini tentu ada pra dan kontra.. ada yang sokong letak ada yang tidak sokong letak logo tersebut ''..
.
Ahmad Zaki : '' Ini yang buat koi jadi serba salah ni..nak letak ke tak ni ''..
.
Azman Zahari : '' Terseroh lah pada aok... dunia dah tau Israel ni memang kejam dah ternyata dengan apa yang berlaku dahulu dan hari ini.. Kita yang beria sangat sedang kan seluruh negara negara Arab sana nu..kurang bersatu dan tidak bersatu padu dalam menangani masalah ini..dalam negara kita pun ada banyak benda yang perlu diuruskan dengan baik lagi ''...
.
Ahmad Zaki : '' Lain macam aok cakap nih..macam tak berkenan je dengan kempen tepek logo ni ''..
.
Tercetus dalam pemikiran Ahmad Zaki..ada benar juga kata kata Azman Zahari itu..memikirkan dalam sokongan berblog ini perlu juga bertolak ansur dalam apa jua perkara.. nak ikut salah tak ikut salah..dan juga jika tidak bersama tentunya Ahmad Zaki mungkin akan berkurangan jumlah trafik..
.
*** Kome tepek jerk...

13 Merujuk kepada perkara diatas :

Pacifist 2 Jun 2010 pada 10:03 PTG  

Sampai bila pemimpin dunia Islam mahu berdialog dan berjabat tangan dengan zionis laknatullah? Sampai bila kita harus melihat umat Islam disembelih? Sampai bila jihad ilmu, ekonomi, hawa nafsu akan berakhir dan ditukar dengan jihad Al-Qital pula? Disaat tentera Zionis membantai umat Islam, kita masih berjihad hawa nafsu? Ketahuilah selagi kita masih bernyawa,selagi itulah jihad hawa nafsu tidak akan berakhir, sedangkan jihad Al-Qital hanya pada waktu-waktu tertentu. Para sahabat(Rasulullah) berjihad hawa nafsu setelah kembali dari medan perang, sedangkan kita menolak untuk berjihad dengan pelbagai alasan. Kenapa kita tidak berjihad dengan semua jihad yang ada, dan mengikut kesesuaian waktu dan masa? Kenapa kita mengambil tanggungjawab lain untuk mengelak tanggungjawab yang lain? Sedangkan tanggungjawab itu perlu dipenuhi secara berturutan? Kenapa takut dengan kalimah JIHAD? Saya bukan mengejar mati, tetapi lihatlah apa yang berlaku di Palestin dan tanggungjawab kita, dan jika kita masih di takuk lama. Maka, saksikanlah drama air mata ini hingga ke anak cucu kita. Katakan pada mereka, itu sudah nasib mereka(Palestin) dan tiada apa yg mampu dibuat oleh kita.

al-lavendari 2 Jun 2010 pada 10:08 PTG  

ajarkan kawan macam mana nak tepek .. boleh ?

Cik SHiNJU 2 Jun 2010 pada 10:35 PTG  

koi pun dh tepek td...
tp belum wat n3 lg...
jap lg la...

Aku Anak Pahang 2 Jun 2010 pada 10:41 PTG  

Kawan tetap menyokong usaha murni ini!

Tanpa Nama ,  2 Jun 2010 pada 11:36 PTG  

tepek jek..hehe..

Tanpa Nama ,  3 Jun 2010 pada 12:38 PG  

tembak Qunut Nazilah ramai2 jom pokcik

a walk to remember

Nerzhul 3 Jun 2010 pada 8:34 PG  

koi tak tepek lagi. tengoh cari gam ngan gunting. heehee. zionis bongok.

MOFASAD 3 Jun 2010 pada 4:43 PTG  

terima kasih kerana sudi membantu kempen kami

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP