GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 29 Januari 2011

Mc

Satu hari Rosli Ghani dipanggil oleh pihak atasannya..berkenaan selalu sahaja bercuti sakit..pegawai atasannya syak semacam cuti sakit Rosli Ghani ini di rancang..klinik panel pula dengan sewenang nya meluluskan cuti sakit untuk beliau ini..

'' Di dapati kamu telah menyalahgunakan cuti sakit ini..dalam bulan ini sahaja kamu telah mengambil 6 hari cuti sakit ..saya akan rekmenkan kepada pihak majikan untuk menghantar awak buat Medical Check up..mana tau kamu ada penyakit yang serius ''..kata encik Azizul..

'' Eh..jangan macam tu encik..saya memang banyak demam dalam bulan ini ..tiada ada apa penyakit yang serius pun ''..kata Rosli Ghani..

'' Tapi ada sumber menyatakan kamu telah membuat kerja lain dalam tempoh waktu kamu cuti sakit itu..ini sudah menjadi satu kesalahan serius ''..kata encik Azizul..

'' Mana saya tau encik..saya buat kerja part time dalam tempoh cuti sakit tu cuma tolong kawan jual goreng pisang jer..bukan kempen pilihanraya ''..jawab Rosli Ghani..

Begitu lah perihal nya Rosli Ghani dalam memberikan alasan kepada pihak atasannya..beliau kini menunggu keputusan dari Jabatan sumber manusia untuk tindakan selanjutnya..


*** Mc selalu juga masuk kebun !


5 Merujuk kepada perkara diatas :

eelobor 29 Januari 2011 pada 10:14 PG  

kesian rosli ghani.....mangsa keadaan

ikan emas 29 Januari 2011 pada 12:02 PTG  

tak habis belajar ilmu menipu...

zulkbo 29 Januari 2011 pada 1:20 PTG  

salam..
untunglah orang keja
ada MC..he he..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP