GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 22 Mac 2011

Sakit di malam pertama


Kenangan dimalam pertama dalam membuat kerja kerja tak senonoh masih segar lagi dalam ingatan encik Jasdi atau lebih di kenali oleh rodong setempat kome dengan nama Bok..

Jangan salah erti dengan malam pertama..ini bukan kisah peristiwa bagi yang baru berkahwin..ini kisah malam pertama Bok yang mula dengan aktiviti Skodengnya..

Bypass Temerloh - Mentakab dulu dulunya selalu terdapat kereta kereta rosak di tepian jalan.. senang cerita aktiviti maksiat oleh kapel kapel.. bermacam bangsa..

'' Malam ni set..kita pergi 4 orang.. kat jalan masuk tepi kebun sawit pasti ada ''..kata Setapa yang memang selalu dengan aktiviti begini..

'' Koi nak ikut.. nak nengok goner rasa ''..kata Bok

'' Boleh..tapi aok jangan membuat bising '' ..kata Kapok yang juga seorang kaki skodeng..

Keesokan hari nya..

'' Kenapa Bok dengan kaki beliau? ''..kata Aduk yang juga seorang kaki skodeng yang tidak mengikuti aktiviti malam tadi..

'' .. Koi dah kata.. nak Skodeng jangan lah pakai selipar..tembus kaki kena duri kelapa sawit ..kaki dapat sakitt..kata Setapa..

Begitulah Bok dengan nasib malang yang menimpa setelah baru pertama kali nak mencuba cuba aktiviti skodeng itu..

*** Padah tengok benda yang tak baik..yang dapat hanya sakit...


9 Merujuk kepada perkara diatas :

yusenze 22 Mac 2011 8:55 PTG  

hok ni cite betoi ke weh?? hahha..

koi belom penah ade history lagi buat
keje skodeng nih..

abadi romeo 22 Mac 2011 9:26 PTG  

skodeng..huh..itu kerja masa zaman kegemilangan remaja je..nak tengok benda free...duri sawit..pun duri sawitlah..janji dapat tengok

eelobor 22 Mac 2011 9:46 PTG  

ganaz gak deme time muda2 eh?

Cikgu Jang .. 22 Mac 2011 9:48 PTG  

hehehe...kira2 aok nih pakarlah jugak bab sekodeng mase dulu2 nih yak....

akuanakpahang 22 Mac 2011 10:03 PTG  

Kata dek rodong kawan Harun keli.. keje mengintai nie boleh jadi ketagih juga heheheh :)

IrfanzBlog 22 Mac 2011 10:28 PTG  

masih tiada pengalaman skodeng..best ker??huhu

azman JINKAMEN 22 Mac 2011 10:37 PTG  

salam...
orang kata kale skodeng mate boleh tumbuh ketumbit..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP