GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 23 Mac 2011

Seksi: Miera Liyana Tiada Niat Nak Cari Publisiti Murahan


Sebut sahaja namanya pasti ramai yang tidak mengenali siapa pelakon baru ini. Namun, impak kontroversi yang dibawa ketika hadir di Malam Golden Gala Rafflesia Mandalay di Hotel Le Meridien pada Jumaat lalu sudah cukup kuat untuk menaikkan nama Miera Liyana.

Apa tidaknya, gaun berwarna kuning keemasan yang dikenakan pelakon drama Kamelia Katrina pada malam itu telah menampakkan sebahagian daripada sisi buah dadanya itu . Ia bukan saja telah mengejutkan di kalangan tetamu yang hadir. Bahkan, ada segelintir pihak yang tidak senang melihat penampailannya yang sedaring itu.

Tidak kurang juga yang menganggap pendatang baru ini sengaja mengundang kontroversi serta mencari publisiti murahan supaya dirinya lebih cepat dikenali ramai.

Namun, bila ditanya tentang hal itu, Miera Liyana mengakui ianya adalah sesuatu yang tidak disengajakan. Malah, dia memohon maaf kepada semua pihak atas kesilapannya berpakaian yang seksi sebegitu hingga menampakkan sebahagian daripada sisi buah dadanya.

"Terus-terang, saya memang agak tergesa-gesa waktu memilih pakaian rekaan Wan Huzairil tersebut. Saya hanya berkesempatan untuk memilihnya pada pagi Jumaat lalu dan hanya berpeluang mencubanya pada jam 5 petang sebelum bermulanya malam gala itu.

"Itupun saya sempat pin ditengah-tengah baju dengan brooch supaya ia tidak menampakkan lurahnya. Bila saya dah buat macam tu, saya ingat ianya tidak nampak terlalu seksi. Rupanya, tanpa disedari ianya masih lagi terdedah di sisi.

"Apa yang pasti, saya tidak bermaksud untuk mencari pubilisiti murahan kerana saya lebih suka orang kenal saya dengan cara lakonan dan watak yang saya bawakan," jelasnya ketika dihubungi murai.com.my

Bagaimanapun, pelakon filem Apokalips yang bakal muncul di pawagam ini akan berhati-hati memilih pakaian agar tidak berlaku insiden seperti itu lagi.

Miera juga turut mengakui bahawa dia sebenarnya tidak begitu selesa mengenakan pakaian tersebut. Apatah lagi menyedari ramai yang memerhatikannya dengan pandangan yang pelik dan ada juga yang datang kepadanya untuk menegur caranya berpakaian.

"Saya tidak salahkan sesiapa pun termasuk Wan Huzairil sendiri dalam hal ini,mungkin apa yang terjadi ada hikmah disebaliknya. Saya redha dengan kesilapan yang tidak disengajakan. Saya juga mahu ambil iktibar terhadap apa yang berlaku dan kalau boleh tidak mahu mengenangkannya lagi.

"Apa-apa pun saya bersedia menerima teguran orang ramai dengan hati yang terbuka dan berjanji tidak akan melakukan kesilapan yang sama," akhiri Miera Liyana yang baru sahaja tamat menjayakan pengambaran filem Jangan Pandang-Pandang arahan Ahmad Idham..

* Kredit murai.com


9 Merujuk kepada perkara diatas :

redza 23 Mac 2011 4:13 PTG  

ada aku kesah..lantak ko lah

pOnstan 23 Mac 2011 4:17 PTG  

nasi lemak brp sen ni..?

akuanakpahang 23 Mac 2011 4:18 PTG  

Bender dah tertengok goner nok dilupakan huhuhu...

kakmelor 23 Mac 2011 4:52 PTG  

buat tsalah....minta maaf biasa lah tu ..artis sokmo gitu x pelik dah..

abu muaz 23 Mac 2011 5:17 PTG  

yalah tu... bagi ular tedung kan.

Tanpa Nama ,  23 Mac 2011 6:03 PTG  

GO MIERA... I LIKE..!!!!

zulkbo 23 Mac 2011 6:47 PTG  

salam..
ermmm..harapan
jadi pengajaran
buat artis lain
bila nak berpakaian

Nizam 23 Mac 2011 7:15 PTG  

susahla artis sekarang ni...macam2 wat nak cari publisiti

Cikgu Jang .. 23 Mac 2011 8:02 PTG  

itu yg kite nampak, yg x nampak, lebih lagi kot...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP