GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 30 April 2011

Muka depan Playboy model kulit hitam pertama


* Tshego Seakgo

Gadis Afrika Selatan pilihan majalah dewasa

SOWETO: Model terkenal Afrika Selatan Tshego Seakgo, 21, terpilih sebagai wanita pertama berkulit hitam menghiasi muka depan majalah dewasa Playboy bagi edisi bulan Mei.

Sebelum ini, seorang lagi model, Khanyi Mbau dikatakan menjadi pilihan ramai sebagai gadis muka depan Playboy, tetapi Seakgo lebih berjaya mencuri perhatian penerbit majalah itu bagi edisi tempatan.
Bekas pelajar Greenside High mendedahkan ‘aset terbaik’ dimilikinya dan gambar seksi mengenakan seluar kulit bercorak dan terdedah.

Majalah itu menyifatkan Seakgo sebagai wanita periang, bijak, tidak kisah dan cantik. Dia bercuti daripada kursus kewartawanan dan kajian antarabangsa di Universiti Monash di Johannesburg bagi mengejar kerjaya model, bermula pada pertengahan 2010.

Seakgoe dilahirkan di Soweto bukan lagi asing, sering muncul sebagai tetamu dalam rancangan televisyen kanak-kanak seperti KTV dan ToTV ketika remaja dan dia juga menyanyikan lagi bagi sambutan hari jadi ke-80 Nelson Mandela.

Sebagai pilihan bulanan, dia berpeluang untuk memenangi peluang pertandingan tahunan dan melawat mansion Playboy di Los Angeles, di mana beliau akan bertemu dengan pemilik empayar majalah berkenaan, Hugh Hefner.

Seperti pengajian yang diikuti, beliau berminat dalam dunia di sekelilingnya. Beliau mungkin akan memilih politik, katanya tetapi memastikan akan bersikap terbuka mengenai apa yang bakal berlaku terhadapnya.



“Saya tidak tahu apa yang akan berlaku di masa depan. Menjadi seorang gadis penghias kulit adalah menggembirakan dan saya menerima R20000 (RM8,970) sebagai model untuk Playboy,” katanya. – Agensi

*** Ada orang tanya mana nak dapat kan Majalah ini ''..kawan jawab '' kat kedai buku jalan hujung sana ada ''.. bergegas dia pergi lantas kembali dengan muka masam ..'' mangkuk kedai hujung tu kedai baiki basikal ada lah ''..


7 Merujuk kepada perkara diatas :

terokai seni 30 April 2011 pada 12:21 PTG  

kedei beskal tu pon tengok juga sapa pelanggan hok mintok ter

Aku Anak Pahang 30 April 2011 pada 12:39 PTG  

Nanti kawan gi keluar negeri kawan beli berbyk jual sini pulak :)

Tanpa Nama ,  30 April 2011 pada 2:40 PTG  

kedai beskal tue jual majalah kat belakang. huhu

Curi motosikal buat jalan-jalan

abadi romeo 30 April 2011 pada 6:10 PTG  

salam...kalau dapat jadi agen jual majalah ni tak payah sampai lebam biji mata nak cari entry baru nak naikkan traffiq,tak sampai sebulan..kompom kawan boleh jadi jutawan..

hans 30 April 2011 pada 10:41 PTG  

wah...orang kulit hitam plak jadi model majalah tak berfaedah nih

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP