GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 30 Jun 2011

Rakam rakan sekerja di tandas


*HOPKINS.

LONDON: Seorang wanita yang menemui cakera digital video (DVD) dalam beg teman lelakinya terkejut apabila melihat kadungannya, rakaman sulit aksi 14 wanita rakan sepejabat lelaki itu dalam tandas.

Rachel Jones, 27, dari Swansea, Wales Selatan, kemudian menghantar mesej menerusi telefon kepada wanita terbabit, memberi amaran kepada mereka mengenai kewujudan kamera tersembunyi dalam tandas di pejabat mereka.


* RACHEL.

Sebuah mahkamah diberitahu, ia menjadi mimpi ngeri bagi setiap wanita apabila Rachel, pekerja sebuah kedai, membongkar kegiatan teman lelakinya, Matthew Hopkins, 29.

Mahkamah juga diberitahu, Rachel mahu melindungi 14 wanita itu. Dia merampas telefon bimbit lelaki itu untuk menghantar mesej kepada wanita berkenaan: “Saya ada sesuatu yang menyedihkan untuk memberitahu anda. “Dia merakam gambar anda di tandas pejabat. Saya mohon maaf kerana terpaksa memberitahu anda. Dia begitu teruk.” Bagaimanapun, Hopkins, semalam hanya dihukum melakukan kerja kemasyarakatan selama tiga tahun selepas didapati bersalah merakam 14 wanita dalam tandas di Jabatan Pelajaran Swansea, Wales Selatan.

Pendakwa raya, Natasha Morgan berkata: “Hopkins membeli kamera mengintip menerusi eBay dan memasangnya di tandas, di sebalik dinding. “Kamera itu mula meramkam apabila ada orang memasuki tandas itu.” - Agensi

* Sumber myMetro



3 Merujuk kepada perkara diatas :

honey amour 30 Jun 2011 pada 9:56 PG  

hurmpp..mcm2 la..takut nak g public toilet :) nice blog..oredy follow u...jom join contest kat my blog..

Contest---> : 'AKU SAYANG DIA'

jgn lupa join ye :))

Tanpa Nama ,  30 Jun 2011 pada 11:12 PTG  

tak pasal-pasal. heh.

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP