GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 27 Jun 2011

Video : UFO Melintas di Atas bangunan BBC London


TEMPO Interaktif, London - Sebuah video Unidentified Flying Objects (UFO) bikin gempar. UFO tersebut muncul di atas langit London, beberapa orang sempat merakam peristiwa ini. Ada tiga UFO yang terakam di atas pejabat bangunan BBC di London.

Dalam video yang dimuat naik di laman Telegraph. seorang juru kamera berlari berusaha merakam kemunculan UFO itu. Ketika sampai di tempat yang tepat untuk mengambil gambar sudah ada beberapa warga yang merakam dengan video di talipon bimbit mereka.

Persis di atas gedung BBC, tiga UFO dengan cahaya sinar terang itu membentuk formasi segitiga. Dalam video itu beberapa orang yang berkumpul di antara jalan Bolsover Street dan Clipstone Street.



Dalam video itu terdengar suara lelaki dengan loghat Scotland menyatakan UFO. Tak lama kemudian, temannya yang juga menyatakan tidak boleh melihat karena silau dengan cahaya matahari.

Beberapa orang menganggap ini video rakaman buatan. Kerana di daerah tersebut terkenal sebagai tempat produksi yang handal membuat efek visual di industri film.

Video ini pertama kali dimuat naik di YouTube oleh pemilik akun alymc01 pada 26 Julai 2011. Selain alymc01 ada juga EllasVirgo yang mengaku di profil YouTube sebagai petani dari Australia.

* Sumber : Video youtube / sumber berita : Tempointeraktif.com



3 Merujuk kepada perkara diatas :

Nancypoh 27 Jun 2011 pada 9:26 PG  

kat Malaysia tak sampai ka ni UFO?? nak tengok jugak secara live..

zaly 27 Jun 2011 pada 9:55 PG  

Kenapa kat Malaysia tak ada pun yang lalu.... agaknya Malaysia ni kecik sangat ... pasal tu mereka tak perasan.....

FIFIEY LYCHEE MARATION 27 Jun 2011 pada 10:29 PG  

haishh, this is real? how could ya tak smpai ke malaysia??? haha...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP