GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 28 Jun 2011

Wanita ini merayakan Upacara Perceraian beliau

* Yuan Li mengadakan upacara perceraian (Orange)
BEIJING - Seorang wanita China mengadakan upacara perceraian merayakan kegagalan usia pernikahan yang berlangsung selama 27 tahun.

Upacara unik ini diadakan Yuan Li di hotel di Kota Taiyuan Provinsi Shanxi, China.

Kereta Lincoln menjemput Yuan Li dan tiga anaknya dari rumah menuju rumah orangtua Yuan Li. "Saya dijemput suami saya dari rumah saya 28 tahun yang lalu dan kini saya pulang ke rumah dengan jaya," ujar Yuan Li seperti dilapor dari Orange, Selasa (28/6/2011).

Upacara dimulai di hotel, dan pihak hotel mengumunkan, "upacara perceraian dimulai."

Yuan Li naik ke atas pentas dan berkata, "Hari ini saya mengakhiri pernikahan saya. Mengadakan upacara perceraian membuat saya bahagia dan bebas. Saya akan hidup bersama anak-anak saya."

Pengacara berkata, "Yuan Li, mulai hari ini, dia (suami) yang dahulu hidup bersama Anda tidak memiliki hubungan apa pun terhadap diri Anda, apakah Anda setuju?"

Yuan Li pun langsung menyatakan persetujuan dengan ucapan yang keras. Setelah sumpah perceraian diucap, Yuan LI mengoyakan gambar pernikahannya di atas pentas dan melempar cincin perkahwinan ke dalam akuarium.

* Sumber okezone.com

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP