GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 13 Disember 2011

Ditangkap tidur bersama seluar dalam


* SEJUMLAH seluar dalam dan coli yang disidai di luar rumah Kanket di Pattaya kelmarin.
PATTAYA - Polis bergegas ke sebuah rumah di sini setelah pemiliknya melaporkan kediamannya dipecah masuk seorang lelaki yang sedang tidur di bilik anak perempuannya, lapor akhbar Pattaya Daily News semalam.
Setibanya di lokasi kejadian pada pukul 9.30 pagi (waktu tempatan) pada Ahad lalu, beberapa anggota polis dan pemilik kediaman tersebut, Phatira Kanket memasuki bilik tidur anak perempuannya dan mereka melihat seorang lelaki sedang tidur di atas sebuah katil bersama sejumlah seluar dalam wanita dan coli.
Phatira, 41, yang berkerja sebagai seorang deejay pusat karaoke memberitahu, penjenayah tersebut mengambil seluar dalam itu yang dijemur di luar rumahnya.
Polis kemudian mengejutkan lelaki itu dan membawanya ke sebuah balai polis tempatan untuk siasatan lanjut.
Suspek, Amorn Natlumpa, 22, yang bekerja sebagai seorang mekanik berkata, dia keluar minum arak bersama dua rakannya malam kelmarin.
Menurutnya, perkara terakhir yang diingatinya ialah rakan-rakannya menawarkan untuk menghantarnya pulang kerana dia terlalu mabuk.
Polis, bagaimanapun enggan mempercayai 'cerita' lelaki itu dan dia akan didakwa kerana menceroboh serta cuba merompak.
- Agensi

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP