GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 6 Januari 2012

GRO warga asing lagak samseng

* SEORANG GRO cuba melawan penguat kuasa yang cuba menahannya pada operasi di Desa Sri Hartamas, Kuala Lumpur.


Wanita terbabit cuba tendang jurugambar, lawan polis ketika ditahan

PETALING JAYA: Seorang pelayan pelanggan (GRO) warga Thailand cuba menendang jurukamera yang merakam gambarnya selepas dia ditahan dalam serbuan polis di sebuah pusat hiburan di Plaza Crystal Ville, Desa Sri Hartamas di sini, tengah malam kelmarin.
Dalam serbuan kira-kira jam 12 malam itu, wanita terbabit yang ditahan bersama 12 wanita senegara serta dua warga Filipina, dipercayai berang dengan tindakan jurukamera merakam wajahnya ketika dia diarahkan menaiki trak polis selain melemparkan kata-kata kesat.
Bagaimanapun, jurukamera berkenaan tidak mengalami sebarang kecederaan dan kesemua 15 GRO berusia antara 23 hingga 35 tahun ditahan kerana menyalah gunakan pas lawatan sosial dibawa ke Balai Polis Travers untuk disoal siasat.

Pegawai Turus Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur (IPKKL), Deputi Superintendan Azman Mohd Isa, berkata sejak awal lagi beberapa GRO yang diperiksa dalam serbuan itu bertindak agresif dengan cuba melawan anggota polis yang menjalankan tugas.

“Ketika serbuan dilakukan, kesemua GRO berkenaan sedang sibuk melayan lebih 40 pelanggan dan ketika anggota kita hendak melakukan pemeriksaan, ada di antara mereka cuba bertindak agresif untuk mengelak dari ditangkap.

“Mereka seolah-olah tidak dapat menerima hakikat bahawa mereka sebenarnya melakukan kesalahan dengan menyalah guna pas lawatan sosial dengan bekerja di negara ini,” kata Azman kepada pemberita di sini, semalam. 

Azman memberitahu, premis berkenaan yang mempunyai lesen serta permit pusat hiburan dan sudah beroperasi sejak setahun lalu pernah beberapa kali diserbu kerana menggunakan khidmat GRO warga asing untuk menarik perhatian pelanggan. 


* Sumber Berita Harian Online

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP