GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 7 Januari 2012

Jiran tak tahan leteran belasah warga emas


KUALA LIPIS: Perangainya yang sering berleter setiap kali melihat orang melalui depan rumahnya membawa padah kepada seorang wanita warga emas apabila dibelasah oleh jirannya menyebabkan hidungnya patah selain cedera di kepala dan dada dalam kejadian di Kampung Tanjung, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 7.15 malam itu, wanita berusia 65 tahun itu dikatakan dibelasah seorang pelajar kolej berusia 18 tahun yang juga jirannya mengakibatkan hidung mangsa berdarah dan remaja yang gagal mengawal kemarahannya turut memijak dada dan kepala mangsa sebaik dia terjatuh akibat tidak tahan ditumbuk.

Difahamkan, mangsa sering memarahi remaja terbabit yang perlu melalui depan rumahnya setiap kali mahu ke jalan besar dan wanita berkenaan dipercayai tidak suka dengan bunyi bising motosikal remaja berkenaan yang tinggal kira-kira 100 meter dari rumahnya.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Abdul Razak Hassan, berkata remaja terbabit dikatakan tidak tahan mendengar leteran mangsa setiap kali melalui depan rumah warga emas itu.

Menurutnya, remaja berkenaan kemudian menghampiri mangsa dan memarahinya sambil mempersoalkan tindakan wanita itu yang didakwa turut menghina keluarganya.

Katanya, siasatan awal mendapati remaja itu tidak dapat menahan kemarahan kerana dihina sebelum terus menumbuk hidung mangsa beberapa kali hingga warga emas itu tersungkur.

“Tidak cukup dengan itu, dia memijak dada dan kepala mangsa beberapa kali sebelum perkelahian itu dileraikan suami mangsa berusia 75 tahun serta seorang anak perempuannya berusia 30 tahun.

“Remaja terbabit kemudian beredar dari tempat kejadian sebelum mangsa dibantu anak perempuannya dihantar ke Hospital Kuala Lipis (HKL) untuk rawatan akibat patah hidung dan cedera di kepala serta dada,” katanya di sini, semalam.

* Sumber

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP