GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 29 Ogos 2012

Pemandu Teksi Ditikam kerana Menolak Berhubungan Seks untuk kali ketiga


Luminita Perijoc 
Seorang wanita mirip Angelina Jolie menikam seorang sopir taksi di Rumania. Luminita Perijoc (30), wanita itu, menusuk Nicolae Stan, karena menolak berhubungan seks, untuk kali ketiga.
Kepada polisi, Stan mengaku Perijoc telah memaksanya berhubungan intim dan melakukan oral seks, sambil ditodong pisau. Awalnya, Perijoc meminta bantuan Stan untuk membawa barang-barang belanjaan ke dalam apartemennya. Setelah itu, Perijoc meminta Stan agar memuaskan nafsunya.
Saat itu, Stan menolak, dan Perijoc langsung mengeluarkan pisau dan memaksa Stan telanjang.
"Ini mengerikan. Mereka tidak mengerti mengapa saya menolak. Tapi, mereka tidak tahu bagaimana rasanya. Saya pikir, siapa pun akan menolak berhubungan seks dengan pisau di leher, bahkan dengan Miss Rumania sekalipun," tutur Stan, seperti diwartakan Daily Mail, Senin (27/8/2012).
Stan menuturkan, ia sempat melayani nafsu Perijoc dua kali.
"Tapi, dia tidak puas dan ingin berhubungan seks lagi. Ketika saya menolak, dia menyerang saya dengan pisau, dan memaksa saya melakukan oral seks," ungkapnya.
Stan kemudian berhasil kabur, dan menelepon 999 dari telepon genggamnya. Polisi mengatakan, Stan dibawa ke rumah sakit dengan lebih dari setengah lusin luka tusukan.
* Sumber tribunnews.com

1 Merujuk kepada perkara diatas :

akuanakpahang 29 Ogos 2012 9:48 PTG  

Tak rod amat dah tu gamaknya :)

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP