GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 23 November 2012

Remaja perempuan mati ditembak kerana menegur lelaki kencing sembarangan

Dalam foto yang diambil pada 2009 ini, dua pria India terlihat buang air kecil di samping sebuah iklan yang menganjurkan hidup bersih. Buang air sembarangan menjadi masalah sosial yang serius di India, di mana 60 persen rumah tangga di negeri itu belum memiliki toilet permanen yang layak.

NEW DELHI - Seorang remaja perempuan di ibu kota India, New Delhi tewas ditembak seorang pria. Penyebabnya sepele, gadis itu menegur sang pria yang buang air kecil di pintu gerbang kediamannya.

Laki-laki, yang tinggal di tempat yang sama itu, juga menembak dan melukai ibu gadis itu. Demikian keterangan kepolisian New Delhi.

Kejadian tragis ini berawal ketika Binoo (17) dan ibunya, Sadmani (40) secara tak sengaja bertemu tersangka penembakan, Khamis (22/11/2012).

"Dua keluarga ini tinggal di bangunan yang sama. Binoo dan ibunya keberatan karena laki-laki itu buang air di pintu gerbang. Inilah yang kemudian menyebabkan perdebatan," kata seorang polisi senior New Delhi, Ajay Chaudhary kepada BBC.

"Lalu orang itu masuk ke dalam rumahnya. Tak lama kemudian dia datang ke apartemen si gadis sambil membawa pistol dan menembak mereka. Gadis itu tewas dan ibunya terluka," lanjut Ajay.

Dari hasil penyelidikan polisi tidak menemukan masalah lain antara kedua keluarga. Polisi kini tengah mengejar pelaku pembunuhan ini.

* Sumber kompas.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP