GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 22 Januari 2013

Akibat Badai Salji,ke pejabat naik Ski


Warga Britain berluncur ski di jalan raya (Gambar: Metro)

LONDON - Pekerja di England mencari cara baru untuk pergi ke pejabat setelah Inggeris dilanda badai salju. Mereka menggunakan peralatan ski untuk meneruskan perjalanan ke pejabat.

Warga Britain yang pergi ke pejabat dengan cara yang unik ini mengenakan pakaian berwarna cerah supaya mudah dilihat oleh pengguna kenderaan lain.

Kejadian unik ini membuat lalu lintas di Inggeris menjadi kacau. Kerana mereka berjalan seperti ketika berada di arena permainan ski dan tidak memperhatikan pengguna jalan yang lain. Demikian diberitakan Metro, Isnin (21/1/2013).

Hal ini membuat heboh di jejaring sosial Twitter, di mana banyak orang yang memberi komen tentang mereka yang menggunakan ski di jalan raya.

Seperti yang dituliskan seseorang dengan akaun @ jballinger93 "Seseorang menggunakan ski lewat setiap hari di depan rumahku."

* Sumber okezone.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP