GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 27 Februari 2013

Perkhawinan ala SHREK


Pernikahan unik Ala Film Shrek (Foto: Daily Mail)

JERSEY - Sepasang kekasih Paul Bellas dan Heidi Coxshall melakukan pernikahan yang sangat unik. Mereka berkahwin dengan tema seperti dalam filem kartun "Shrek".

Kebanyakan pasangan mengimpikan perkahwinan yang romantis dengan menggunakan gaun serba putih. Tapi pasangan unik ini membuat perkahwinan mereka seperti dalam cerita dongeng.

Pasangan asal Jersey, Inggeris ini melakukan pernikahan yang unik dengan berpakaian seperti Shrek dan Puteri Fiona dari filem animasi "Shrek". Bellas, harus rela wajahnya dicat dengan warna hijau dan menggenakan telinga raksasa kemudia ia juga memakai alis palsu yang sangat tebal seperti tokoh Shrek.

Sedangkan Coxshall, berpakaian seperti kekasih Shrek, Putri Fiona. Tidak hanya sang pengantin saja yang berpakaian menyerupai tokoh dalam filem animasi, bahkan semua tetamu juga harus berdandan ala tokoh animasi.

Anak Bellas dan Coxshall, Leo yang baru berusia empat tahun, berperanan sebagai rakan terbaik Shrek, Donkey. Sedangkan saudara Coxshall, John berperanan sebagai Man Muffin dari filem "Shrek 2".

Tetamu-tetamu lain juga muncul dari pelbagai watak dari negeri dongeng seprti, Snow White, Cinderella dan Belle dari filem Beauty and the Beast.

Bellas dan Coxshall mengikat janji pada 23 Februari di Radisson Blu Hotel di St Helier, Jersey, England.

Pasangan unik ini telah hidup bersama selama lima tahun sebelum memutuskan untuk berkahwin. Perkahwinan yang unik ini terinspirasi dari Leo yang sangat menyukai filem animasi Shrek.

Bellas mengatakan, filem Shrek ini sarat akan mesej cinta, kerana dalam filem itu tidak peduli keadaan pasangannya yang terpenting adalah pertahankan cinta sejati.

"Pesan dari filem Shrek adalah tidak peduli apa yang anda lihat atau siapa anda, itu semua tentang cinta sejati. Saya fikir itu benar-benar sempurna untuk tema perkahwinan saya," ujar Bellas, seperti dikutip dari Daily Mail, Rabu (27/2 / 2013).

"Semua tetamu juga menyokong idea ini dan benar-benar menikmatinya. Ada saat-saat mereka ketawa kerana merasa lucu melihat kostum tetamu yang lain," jelasnya.

* Sumber okezone.com

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP